Informacje


czwartek, 25 lipca 2013

#3 Quidditch

Cześć. Przepraszam, że długo nie pisałam, ale ponad tydzień byłam na obozie, z którego wróciłam dopiero wczoraj. Ale to nie koniec, bo w sobotę jadę do babci, gdzie internet mam tylko w telefonie i znowu nie będę mogła pisać postów. Dlatego dzisiejszy post jest pisany trochę na szybko, jednakże nie lekceważę go. Stylizację obmyśliłam dzisiaj rano, kiedy jeszcze nie mogłam wstać ze zmęczenia, a ciuchy szykuję właśnie w tej chwili, rozpakowując walizkę ;)
Chciałam jeszcze dodać, że bardzo się cieszę za tak wielką ilość komentarzy i wyświetleń, mimo że ostatni post był napisany ponad 2 tygodnie temu. Na obozie za każdym razem, kiedy wchodziłam na mojego bloga, widziałam coraz to nowsze komentarze. Dziękuję Wam wszystkim za tak ciepłe słowa, i cóż, dalej będę prowadzić bloga jak najlepiej mogę :)

Przejdźmy do kolejnego stroju. Jest to stylizacja z "Księcia Półkrwi", tuż po (wygranym) meczu Gryfonów w Quidditcha. Cały pokój wspólny Gryffindoru cieszy się ze zwycięstwa, a Ron świętuje na całego ;)



Nie mam dużo zdjęć z tej sceny, ale myślę, że jeśli oglądaliście film, to wiecie o który outfit mi chodzi ;)
Mianowicie: zwykła szara bluzka, koszulka z herbem Gryffindoru, jeansowe spodnie i trampki na rzepy. Wszystko wydaje się normalne i nie wymaga raczej jakichś specyficznych, markowych ciuchów, ale co z bluzką Gryfonów?


Tak więc ja podaję swoją propozycję. Jest to koszulka z herbem tego domu namalowana przeze mnie. Użyłam do tego zwykłych farb akrylowych. Prosta rzecz: tworzymy rysunek, czekamy aż wyschnie (najlepiej dzień) i prasujemy na lewej stronie. Radzę nie prać w pralce, bo nadruk może się zniszczyć.
Ogólnie nie lubię bluzek z nadrukami, ale mam parę namalowanych, wyłącznie związanych z jakąś książką czy filmem (np. Igrzyska Śmierci).
Malowanie po koszulkach to świetny pomysł. Nie dość, że oszczędzamy dużo kasy, to mamy niepowtarzalną bluzkę, której NIKT nie ma, więc zachęcam do tego zajęcia, przede wszystkim w wakacje :)
Ale wracając do stroju Hermiony, jeśli nie czujecie się na siłach zrobić taki t-shirt, to możecie kupić podobny na Allegro albo innym sklepie internetowym - na pewno coś znajdziecie ;)


Spodnie Hermiony są raczej luźne, z kieszeniami zapisanymi na guziki. Moje spodnie kupiłam dawno w KappAhl za ok. 90zł. Bluzkę z długim rękawem można kupić wszędzie za kwotę od 20 do 50zł, zależy gdzie.Trampki to nie problem, teraz w każdym sklepie obuwniczym jest ich miliony ;)
Poniżej 2 zdjęcia oryginalnych ciuchów (szara bluzka i trampki), które znalazłam na coolspotters.com, i moich (spodnie i koszulka).
Dla zaciekawionych: coolspotters to bardzo fajna strona, można na niej znaleźć oryginalne ubrania ulubionej aktorki bądź aktora. Serdecznie polecam, zajęcia na parę godzin ;)
Schuh Curly 3-Strap Velcro Plimsolls
Gap Favourite Long Sleeved Tee


Na koniec, jeśli też malujecie koszulki czy innych rzeczy, pochwalnie się w komentarzach. Bardzo mile widziane są też propozycje stylizacji lub uwagi na temat bloga.
Pozdrawiam, myślę, że dobrze się bawicie w wakacje :)

11 komentarzy:

  1. Wow, nadruk który namalowałaś jest świetny! Masz talent :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie zrobiłaś nadruk, taki klimatyczny i podobny. Masz talent.
    MI się blog podoba, masz ładny desig oraz ciekawie piszesz nic dziwnego że tyle kmentrazy, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany... Twój t shirt jest niesamowity! Masz talent! Swoją drogą, jesteś nominowana do Liebster Award :)
    Więcej na blogu http://different-story1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadruk jest nieziemski!!! Masz ogromny talent ;3
    Buziak
    Eriss

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę: jeśli nie masz pomysłu na stylizację, mogłabyś zrobić coś na temat stroju Hermiony na Balu Bożonarodzeniowym? Albo jakiś jej zimowy strój? Np. jak było spotkanie do GD albo coś takiego :)
    Uwielbiam ten blog <3
    Choć mam nadzieję znaleźć blog o strojach Luny, to by było niezłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do stroju na zimę, mam już w zanadrzu pomysł ;) Czekam może na zimniejsze dni, bo gruby płaszcz na lato... haha, ale kiedy nie będę mieć o czym pisać, obiecuję, że zrobię o tym post wcześniej :)
      Strój na Bal także przedstawię, jednak nie dam swojej propozycji (nie mam ŻADNEJ sukienki, a co dopiero podobnej do tej Hermiony).
      Dziękuję za opinię i pomysły :)

      Usuń
  6. Spoko, czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog<3 Nie spotkałam takiego nigdy,a ten jest meega ;*
    Świetnie malujesz na bluzkach ♥ Mogłabyś zrobić też coś o stroju Hermiony na balu z Klubu Ślimaka(6 część),choć jak mówiłaś nie masz żadnej sukienki,ale to nic xD Możesz też przedstawić coś z 3 czy 4 części.Czekam na Twoje pomysły i posty ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka z nadrukiem jest świetna;) Bardzo oryginalny pomysł. Skoro malowałaś zwykłymi akrylami to warto zrobić taką bluzkę dla siebie, są łatwo dostępne i dosyć tanie:P Zastanawiam się jeszcze czy taki nadruk przetrwałby próbę czasu? Czy po kilku, kilkunastu praniach wyglądałby jak nowy?. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetnie Ci wyszła ta bluzka : )

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent do malowania!
    lubię styl Hermiony, choć ja bardziej stawiam na kolor czarny :D
    zapraszam--> http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń