Informacje


piątek, 28 czerwca 2013

#1 Kemping

Witam serdecznie. Jako pierwszą inspirację przedstawię strój Hermiony przygotowany na zimniejsze dni.
Hermiona była tak ubrana w "Insygniach Śmierci cz.1" podczas odejścia Rona.


Bohaterka ubrana jest "na cebulkę". Jak wiadomo, w namiocie, a przede wszystkim w nocy, jest zimno, dlatego Hermiona ubrała się warstwa po warstwie. Założyła cienką bluzkę w kolorze pudrowym, na to ciemną koszulę w kratę, a na wierzch ciepłą, wełnianą bluzę ze skandynawskimi wzorami. Szyję owinęła apaszką w kolorach brązowym, różowym, zielonym.


Spodnie Hermiony są ciemnozielone, lekko wpadające w brąz. Na nogach ma ocieplacze w podobnym kolorze i brązowe buty zimowe z klamrami.


Moja propozycja:
Ubrałam się w jasnoróżową bluzkę z długim rękawem (1) i spodnie z Bershki, czerwono-granatową koszulę w kratę (2) z Pull&Bear, zwykłą szarą bluzę (3) (niestety bez skandynawskich wzorów) z Croppa oraz apaszkę z I am.

1. Bluzka, 24.90zł, Bershka
2. Koszula w kratę, 59zł, Pull&Bear
 
Bluza, ok. 50zł, Cropp

Dodam jeszcze, że bluza Hermiony z filmu była zakupiona z Zarze, jednakże nie znalazłam jej ani w sklepie ani na stronie internetowej. Zdjęcie powyżej (obok mojej stylizacji) i poniżej.


10 komentarzy:

  1. Wow! Nigdy się jeszcze nie spotkałam z blogiem, który by opisywał stylizacje bohaterki książki/filmu. Brawo za oryginalność! W stroju Hermiony podoba mi się ta pudrowa bluzka i koszula w kratę. Naprawdę bardzo fajny pomysł na bloga. Pozdrawiam, całuje i życzę udanych wakacji :*
    http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa. Nie spodziewałam się z taką reakcją :) Od dawna inspirowałam się Hermioną i ostatnio stwierdziłam, że dam upust swoim pomysłom... więc zaczęłam pisać. Tobie też życzę miłych wakacji i dalszych ciekawych pomysłów na opowiadania :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że tak sądzisz :)

      Usuń
  3. Jej, jaki ciekawy blog! Naprawdę świetny pomysł. Nie wpadłabym na to. Bardzo dobrze go prowadzisz. Wszystko ładne, przejrzyste i estetyczne. Udanych wakacji :)
    Zapraszam także do mnie: http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie że wszystkim się podoba. Tobie też życzę udanych wakacji i na pewno na bloga wpadnę :)

      Usuń
  4. fantastyczny pomysł, życzę powodzenia w prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuchy, ciekawe pomysły, interesujęce posty. :) Podoba mi się twój blog. :)

    Zapraszam : forever-shopping-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula w kratę ,dzięki za komentarz na moim blogu ,zaobserwowałam Twój bo fajnie się zapowiada.

    mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń