Informacje


piątek, 28 czerwca 2013

Powitanie.

Witam wszystkich na moim blogu poświęconym jednej z głównych bohaterek serii "Harry Potter", czyli Hermionie Granger.
Od dziecka byłam zafascynowana powieściami J. K. Rowling i od początku utożsamiałam się z Hermioną. Po wyjściu na rynek filmów bardzo polubiłam Emmę Watson, odtwórczynię roli Hermiony. Podobał mi się jej styl ubierania, naturalność. Z biegiem czasu zaczęłam ubierać się tak jak ona. Doszło do tego, że założyłam ten blog, na którym, mam nadzieję, będę dzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na temat stylu Hermiony Granger. Będę starała się pokazać wam, że nawet będąc w Polsce, gdzie nie ma dostępu do ekstrawaganckich sklepów, możemy dobrze się ubierać, a przede wszystkim ubierać się jak Hermiona.
Serdecznie zapraszam, nie tylko fanów Harry'ego Pottera, do odwiedzania tego bloga. Mam nadzieję, że znajdę tu swoje bratnie dusze, które też pasjonują się ubieraniem jak bohaterki filmów/książek.

4 komentarze:

  1. ciekawy pomysł jeżeli chodzi o bloga ;) mówiąc szczerze znacznie się zmieniła Hermionia,można powiedzieć,że trochę też podaba mi się jej styl,ale nie do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od gustu. Niektórzy wolą kolorowe stroje, mnie za to bardziej odpowiadają tę stonowane. Ale dziękuję za opinię :)

      Usuń
  2. Jak na razie bardzo dobry wstęp. Aby tak dalej! Również jak Justine Siema sądz, że trochę mi się podoba Hermiony styl.
    Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu!

    Zapraszam do mnie! - http://worldpaulas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka fanka Emmy :) Pewnie, że każdy ma swój gust i styl, co jest piękne !:) Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń