Informacje


piątek, 11 października 2013

#10 Książę Półkrwi

Witam po dość długiej przerwie, mam nadzieję, że nie znudziliście się oczekiwaniem na nowy post. Nareszcie mam trochę czasu, więc pierwsze co zrobiłam po wejściu do domu to odpaliłam komputer i szukałam inspiracji na kolejną stylizację. Już od kilku dni miałam obraz kolejnego projektu, ale jak przyszło co do czego, to musiałam jeszcze raz poszukać zdjęć Hermiony i oczywiście zrobił kilka fotek moich ubrań. Dużym problemem było dla mnie wymyślenie tytułu postu, ponieważ ten outfit, który mam zamiar opisać, nie jest w prawie żadnej scenie w "Księciu Półkrwi". Emma raczej ma w nim osobną sesję. Przystałam więc na zwykłym tytule, który widnieje powyżej. Mam taki zwyczaj, że lubię nadawać tytuł nazwą rozdziału, w którym mniej więcej Hermiona jest tak ubrana. Muszę dopasować w ten sposób scenę z filmu do odpowiedniego rozdziału z książki. Dla niektórych kilka nagłówków może wydawać się dziwna i niezrozumiała (dla przykładu, notki: In memoriam, Srebro i opale), ale myślę, że większość z Was rozumie, o co mi chodziło w danym poście, wystarczy zajrzeć do książki ;)
Dodatkowo, jeszcze ze spraw nie związanych ze stylizacją, chciałabym wszystkim serdecznie podziękować za aż 50 obserwatorów, a dokładniej 51 :) Cieszy mnie niezmiernie fakt, że ktoś lubi czytać, to co piszę. Jeszcze raz z całego serca dziękuję.



Dzisiejsza stylizacja to strój Hermiony w "Księciu Półkrwi". Jak już wspominałam, przede wszystkim jest to jedna sesja, aczkolwiek mam chyba 2 zdjęcia z filmu, na których widać ją w tym ubraniu, ale szczerze mówiąc to nie umiem sobie przypomnieć która to scena...
Wracając, jest to fioletowo-szary sweterek z guzikami (Lux Striped Button Cuff Top - zdjęcia oryginału poniżej), zwykła szara bluzka z długim rękawem i granatowe jeansy.
Oryginalny sweterek ze sklepu LUX (nie spotkałam się wcześniej z taką marką...) występuje na pewno w dwóch kolorach - fioletowo-szarym (taki ma Hermiona) i w odcieniach różu (poniżej).


Oto co ja wymyśliłam, na razie z mojej szafy- zdjęcia poniżej.
Sweterek z Bershki typu basic, ok. 40-50zł. Podobne swetry są teraz w Bershce w przecenie, bardzo dużo kolorów, polecam ;) Pod spodem dałam szary sweterek z Croppa za około 30zł, ale również można dać bluzkę z długim rękawem, takie dostaniemy niemal w każdym sklepie.


Zdjęcia, oczywiście jak zwykle, najlepszej jakości... ;)



Inna propozycja góry to cienki kardigan z H&M za 79.90zł. Może nie jest identyczny, ale jakoś bardzo pasuje mi na miejsce oryginału. Spodnie z Pull&Bear, typ basic, kolor ciemnoniebieski, 89.90zł. Dodatkowo buty, podobne do Vansów, tylko tańsze ;) House, kolekcja College Girl, przecena - 39.90zł.

Na zakończenia chciałabym poprosić o podrzucanie mi pomysłów dotyczących stylizacji. Proszę o to już od dawna, a Wy dalej się nie udzielacie. Serio liczę się z Waszym zdaniem i chętnie przedstawię wszystkie Wasze pomysły. Ja na razie jakoś gubię wenę na pisanie i coraz częściej łapię się na tym, że nie mam o czym napisać post. Myślę, że mi w tym pomożecie. Pozdrawiam i zachęcam do wpadania na moje dwa inne blogi, trzymajcie się :)

22 komentarze:

  1. uwielbiam styl hermiony. Zajebisty :)
    http://sadlifewithoutlove.blogspot.com/
    Wbijaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajne troche o modzie i o hermionie :) tu jest mój myślę że ci się spodoba :)http://natropiepottera.bloog.pl/kat,0,m,10,r,2013,index.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog! Świetny oryginalny pomysł :) Jestem na nim pierwszy raz, a bardzo mile mnie zaskoczył :D http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, jak byłam młodsza to bardzo lubiłam Hermionę, teraz nie szaleje, ale jest ok.
    Cóż... Mogę bardzo podziękowac za Twój komentarz. Bardzo mile mnie zaskoczył. Twój nagłówek przyciąga wzrok, zwłaszcza Hermiona jak modelka :) Tak,s zpital to szpital, właśnei przygotowuje nowy post ze zdjeciami, wiec zapraszam do obserwowania, zebyś była na bieżąco. Jeszcze raz dziekuję i obserwuję, pzodrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jest taki blog , dla fanów HP i Hermiony bardzo przydatny . Super zrobiona stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Hermione <33

    Klikniesz w baner Sheinside?
    Za każdą obserwację się odwdzieczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hermiona<33

    Uwielbiam HP <333
    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania <33

    OdpowiedzUsuń
  8. <333 super c:
    http://nataa-nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetna stylizacja i czekam na nową :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie spotkałam się z takim blogiem o.O
    Ciekawa stylizacja :D
    Pozdrawiam :3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog :D I te trampki *,*
    Ale serio masz fajny styl pisania :D
    http://kazda-chwila-moze-byc-ostatnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Hermionę. Ładny ma sweterek. I już masz 52 obserwatorów :).

    forevver-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny sweterek :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Heeejo! Bardzo sie ciesze z twojego posta ;) (od razu przepraszam za brak polskich znakow, ale jestem na wymianie i pisze z laptopa ´mojej´Hiszpanki ;P)
    Znowu ci bede trula, ze czekam na ta moze nie beznajdziejna, ale zwykla stylizacje, kiedy ratowali Hardodzioba. Albo ta z Zakony Feniksa, np.podczas spotka, gdzie werbowali ludzi(ogolnie ta zimowa).
    No, takze tego. Pozdrowionka i nie, nigdy mi sie nie znudzi to czekanie z niecierpliwoscia na kolejnego posta! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog, serio, chyba pierwszy raz spotykam się z czymś takim ;)
    Dobrze by było jak byś dodawała też swoje zdjęcia i outfity, masz dobre pomysły więc pewnie zdobyłabyś rzesze obserwatorów i mnóstwo komentarzy :)

    zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyszła ci ta stylizacja :) Bardzo podobna :d
    Dziękuję za pozostawiony u mnie na blogu komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja. Aww. A raczej dwie stylizacje ;3
    Powodzenia na blogosferze ; D
    Pozdrawiam, Nicka, mojego-jutra-nie-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To kiedy nowa notka? możesz wpaść do mnie mamy już 3 rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju, kocham Twojego bloga. z niecierpliwością czekam na kolejne notki! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no i gdzie jest nowa notka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ciężko jest mi pisać nowe notki, kiedy dookoła jestem otoczona sprawdzianami i w ogóle szkołą. Postaram się napisać w piątek, na pewno nie wcześniej. Notki będą pojawiać się tylko w weekendy

      Usuń