Informacje


wtorek, 1 października 2013

Zmiany na blogu

Niemal kilka godzin temu pisałam posta o tym, że nie mam pomysłu na zmianę wyglądu mojego bloga. Zedytowałam tego posta, bo nagle wpadł mi pewien pomysł i... efekty są wszędzie. Mam nadzieję, że wszystkim się podoba :)
Według mnie to dobra odmiana dla bloga, zawsze to coś nowego. Znudziła mnie ta monotonia poprzedniego szablonu, wszędzie brązowo, nuda. Teraz, kiedy będę chciała, mogę zmienić tło na trochę inne, ale pasujące do nagłówka, i nie będę musiała zmieniać całego szablonu, a trochę odświeżę wygląd.

W sprawie notek, niestety informuję, że kolejne stylizacje pojawią się dopiero w następnym tygodniu. Jutro jadę na wycieczkę, wracam w piątek i od razu jadę do babci na weekend. Wracam w niedzielę po południu, może uda mi się wtedy coś zrobić, ale nie obiecuję. Na razie cieszcie się nowym wyglądem i piszcie w komentarzach, który szablon lepszy - ten, czy jego poprzednik. Dla sklerotyków podaję miniaturkę poprzedniego nagłówka (jak klikniecie to się powiększy ;)


Zmiany nie oszczędziły nawet mnie. Całe moje życie mam problem z nickami. Dlatego często unikam zakładania kont, bo nie wiem jak się nazwać. Nie przejmujcie się tym, że widzicie "nowego" autora piszącego posty, to nadal ja ;) Nicki zmieniałam i będę zmieniać, bo w takich sprawach jestem osobą niezdecydowaną. Zmieniłam też kwadratowy obrazeczek (tzw. zdjęcie profilowe), co możecie zobaczyć na mojej stronie bądź w moich komentarzach.

Na razie tyle, serdecznie zapraszam na moje dwa inne blogi: Hunger Games History i Herbivicus, tam pojawiło się kilka nowych postów. Zachęcam do komentowania i podawania mi propozycji co do stylizacji lub co do szablonu (może coś Wam nie pasuje? Coś zmienić?).
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog :) Co powiesz na wspólną obserwację? Jak tak to zacznij jak nie to zignoruj <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie! Nie jestem pierwsza! *O*
    No nie ważne :P
    Bardzoooo się zdziwiłam, gdy tu weszłam. Całkiem inaczej! Ale naprawdę mi się podoba ;) Tamten był rzeczywiście monotonny, ale śliczny, a ten to jego przeciwieństwo... W kolorach i wgl, bo też jest cudny ;)
    I w sumie nie wiem, który lepszy(wiem na pewno, że Emma jest piękna na tym głównym zdjęciu(co ja gadam, wgl jest piękna).
    Pozdrawiam i miłej wycieczki ;)
    PS 1 Ale nick to mi się bardziej poprzedni podobal :)
    PS 2 Ja też wyjeżdżam, 11.10 i nie wiem czy dam notkę na luna-lovegood-style.blogspot.com-czyli don't worry, ja też nie mam czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do nicku to zmieniam go co trochę, także czasem komuś się bardziej podoba a czasem nie. Czekam na twoją notkę na Lunie. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Totalna metamorfoza. Pięknie!Magicznie!Wspaniale! Nie można tego określić lepiej,bo jest po prostu idealnie. Mi się strasznie podoba! Tak lekko teraz tutaj C:
    Miłej wycieczki życzę :3

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd podoba mi się bardzo, jest delikatniejszy, świeższy, jaśniejszy. Bardzo pasuje do Hermiony.


    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj natknęłam się na Twojego bloga. MERLINIE, JAKI CUDOWNY.
    Kocham Hermionę i to jak się ubiera, jeju, jeju *-*
    PS.
    http://neville-longbottom-i-ja.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam na rozdział 22 :) Liczę na komentarz od Ciebie :)
    Pozdrawiam.
    Annabeth Lewis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje Zapraszam na http://aeyelashes.blogspot.com/
    Lubię ją ma fajny styl ale jej era królowania w Potterze ciągnie się :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tutaj pierwszy raz ale po przeczytaniu posta i komentarzy , doszłam do wniosku , że dużo się tu zmieniło , moim zdaniem na lepsze , w tle kolor jest po prostu śliczny , delikatny i od razu kojarzy mi się z Hermioną

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szablon ! Osobiście nie jestem jej wielką fanką ale jest spoko ^^ zwłaszcza to zdjęcie w szablonie, cudne *.*
    Obserwuję!
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper blog <3
    http://miki-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń