Informacje


czwartek, 19 września 2013

#9 EDIT: Kemping

Witam, witam! Zamartwiam się strasznie, że już zapomnieliście o moim blogu, bo nie pisałam od prawie dwóch tygodni. Bardzo przepraszam, nie miałam kompletnie czasu, strasznie ciężki tydzień... (więcej na moim nowym blogu). Nareszcie mam trochę luźniejszy dzień i mogę napisać upragnioną notkę.
Dzisiaj chcę wrócić do pierwszej stylizacji. Zachęcam do czytania ;)


Dla przypomnienia stroju, zamieszczam powyżej zdjęcia. Przede wszystkim skupię się dzisiaj na sweterku. Otóż niedawno znalazłam podobny w Orsayu i musiałam go kupić! Nie było innej opcji. Dla zainteresowanych zakupem, cardigan kosztuje 120zł i jest nadal dostępny w Orsayu (na stronie sklepu również).


Tak oto prezentuje się ten sweterek :) Genialne zdjęcia, zresztą jak zawsze... i te filtry, haha. Lepiej wygląda na żywo i na zdjęciach ze sklepu. Mój telefon nie umie robić zdjęć. A może to ja nie umiem?...
Wracając, nie jest zapinany na guziki i nie ma skandynawskich wzorów, ale ma kaptur, którego większość swetrów nie posiada. I kieszenie. Ogółem to go kocham i nie chciałabym, żeby się zniszczył czy coś... Nie przeżyłabym tego.


Uzupełniając styl Hermiony, dodam jeszcze rękawiczki bez palców, które bohaterka ma w filmie (zdjęcia u góry). Ona ma kolorowe, ja mam szare - prawie takie same ;P Te oryginalne (Highland Store Warp Wristlets) występują w dwóch kolorach - odcienie różowego i niebieskiego. Raczej nie kupimy ich w Polsce, ale szczęściarze mogą znaleźć ja na e-bayu czy na innych zagranicznych stronach. Dobrym pomysłem jest też zrobienie sobie takich na drutach. Ja mam to szczęście, że moja babcia potrafi szyć (a raczej robić na drutach - wypomina mi, że to nie to samo...) i mogłaby mi takie zrobić (nie uszyć).
Wystarczy kupić kilka kolorów wełny i zrobić prostokącik takiego szlaczka. Już babcie wiedzą o co chodzi ;) I ja na pewno poproszę ją o taki rękawiczki, będą akurat na zimę :).
Te poniżej kupione były w KappAhl rok temu, nie pamiętam za ile... Jeśli ktoś chce coś bardziej kolorowego, to ostatnio widziałam podobne w H&M w kolorze m.in. fioletowym.


I tyle. Resztę stroju dobrze znacie z pierwszej notki, jak na razie nic się nie zmieniło ;)
Cieszę się, że wreszcie napisałam ten post, teraz mogę z czystym sumieniem odpocząć od szkoły i poszperać w internecie lub sobie w coś pograć.
Czekam na komentarze, mam nadzieję, że nadal ktoś tu wpada ;)
Pozdrawiam!

EDIT: Zapomniałabym, dzisiaj urodziny obchodzi Hermiona :)

17 komentarzy:

  1. świetne , podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się cieszę z notki! :)
    OCZYWIŚCIE ŻE JA TU WPADAM, WYPRASZAM SOBIE TO "NIKT" :P
    Osobiście mam obsesję na punkcie takich rękawiczek a te twojej babci są prześliczne *o* Możesz to babci śmiało powiedzieć :)
    Sweter też extra i na twoim miejscu też bym się nie zastanawiała (mam tak z tshirtami).
    Czekam no kolejne notki!
    PS Wgl dzięki za tą stronę coolspotters bo tam mogę też znaleźć dużo ciuchów Luny. I też baaaardzo ci dziękuję, że tam wchodzisz ;)
    PS 2 Wiesz że na stronie H&M zlikwidowali przymierzalnię? Jestem tym faktem zdruzgotana -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zapomniałam dodać, że te szare to są kupione... o Boże, jaka siara XD zaraz edytuję... Mam zamiar dać babci za zadanie zrobić tych kolorowych, ale jeszcze nie teraz ;P
      Co do przymierzalni... A to chamy! To była taka fajna zabawa ;D
      I oczywiście śledzę wszystkie posty na Twoim blogu :)

      Usuń
  3. świetny zestaw.. bardzo podobny ^^
    i nie martw się.. nie zapomnieliśmy o blogu :D

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz fuksa z wyszukiwaniem takich Hermionowych rzeczy :D

    Skom> http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post ;)
    również jestem fanką HP ;)
    obserwujemy? :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, świetnie piszesz i wygląd bloga świetny !
    + zaobserwowałam Twojego bloga :)

    Zapraszam do mnie i liczę na to samo : zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post !
    Obserwuję <3
    Zapraszam:
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog.
    Obserwuję.
    + zapraszam http://world-of-colorss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Supeer ! Na prawdę podobne !
    Zapraszam http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem straszną Potteromaniaczką, dlatego zaciekawił mnie ten blog :)
    Dodaje się od obserwatorów i zapraszam do mnie!
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga :) Ciekawy i na temat powodzonka !

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne! zwłaszcza ten sweterek
    chyba się w nim zakochałam <3
    ;)
    super blog ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobne zestawy *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń