Informacje


niedziela, 8 września 2013

#8 Wesele

Cześć wszystkim. Wybaczcie brak postów przez cały tydzień, ale jak już wspominałam, będą pojawiać się one rzadziej (z powodu szkoły oczywiście). Dzisiejsza notka będzie bez moich zdjęć, w kolejnym tygodniu może uda mi się przedstawić coś z szafy.
W poprzednim poście wspominałam, że odświeżę starą notkę, niestety dzisiaj mi się to nie uda. Za to przedstawię, na prośby czytelników, jedną z sukienek, jaką Hermiona nosi w filmie.


Hermiona ubrana jest tak na weselu Billa i Fleur w "Insygniach Śmierci cz. 1". Ma czerwoną sukienkę Jenny Packham z kolekcji wiosna 2011. O dziwo, na stronie firmy Jenny Packham można znaleźć wzmiankę o tej sukience, mimo że wyszła ona dwa lata temu. Jest tam nawet Emma Watson i jej rola w Harrym Potterze. Bardzo miłe zaskoczenie :)
Wracając do tematu, buty są na niskim obcasie z kokardką, Coast Jenny Shoes.


Przedstawię dwie propozycji sukienek. Pierwsza z nich to haftowana sukienka z Pull&Bear za 139.90zł.
Kolorystycznie identyczna jaką posiada Hermiona. Dla zainteresowanych dodam, że występuje jeszcze w kolorze czarnym.


Moja druga propozycja, to żakardowa sukienka ze Stradivariusa za taką samą cenę, co powyższa. Tym razem fason się zgadza ;) Kolory to czerwony (według mnie bardziej koralowy), czarny i biały (tzw. kość słoniowa).


Buty do wyboru (od lewej): bordowe czółenka (Zara, 119zł), lakierkowane baleriny (Zara, 129zł) lub zamszowe szpilki (Bershka, 89.90zł).


Jako dodatki proponuję dwa zestawy z Bershki.
Numer jeden to złoty naszyjnik z wiązaniem i kolcem (24.90zł) oraz kolczyki z tego samego zestawu (19.90zł). Naszyjnik podobny do tego z Noble Collection (czyli filmowego :).


Zestaw drugi - naszyjnik z sercem (19.90zł) i kolczyki serce + napis "LOVE" (14.90zł).


Na dzisiaj to wszystko, chętnie przeczytam wszystkie Wasze opinie na temat dzisiejszej stylizacji. Piszcie, która według Was sukienka jest lepsza ;) Mi bardziej podoba się numer 1, ale czekam na Wasze zdanie. I czekam też na propozycje dotyczące stylizacji!
Pozdrawiam.



EDIT 10.09:
Zachęcam wszystkich do odwiedzania mojego nowego bloga http://herbivicus.blogspot.com/. Jest to blog o wszystkim i o niczym ;) Ponieważ nie mam możliwości pisania zwykłych sprawozdań z życia i innych "bazgrołów" na tym blogu (poświęcam go tylko Hermionie i jej ciuchom), założyłam nowy blog, na którym możecie czytać o moich przemyśleniach i codziennym życiu.
Serdecznie zapraszam do odwiedzania i obserwowania mojego nowego bloga oraz komentowania postów (i tych, i tamtych ;).
Pozdrawiam serdecznie!

26 komentarzy:

  1. Megaaaa :)
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jej sukienka. No i kocham czerwony :D

    Skom?| http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładna ta sukienka i te buty
    pozdrawiam queen bee
    http://mojeksionzki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też numer 1! ;)
    Sky
    http://sangreazalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer jeden śliczna ;)
    Ale bardzo podoba mi się u ciebie to, że bardzo często wiesz jakiej marki są filmowe ciuchy. Nie ma czegoś takiego jak "czerwona sukienka z falbankami nie wiem od kogo i buty nieznanego projektanta". Kiedy tylko możesz podajesz oryginały, co jest rzadkie i ci za to dziękuję :)
    No i cały czas nie mogę się doczekać stroju z WA, kiedy ratowali Hardodzioba i w ogóle (Hermiona miała różową bluzę i dżinsy, ale mimo wszystko bardzo chciałabym tu zobaczyć tą stylizację :)
    Dużo weny i więcej fanów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak najczęściej staram się podawać marki oryginałów i cieszę się, że to zauważyłaś :)
      A co do stylizacji z WA, widzę że bardzo Ci na niej zależy. Postaram się przedstawić wszystkie prośby od czytelników, również tę... W swoim czasie ;)

      Usuń
  6. Podba mi się jej sukienka. Z tych dwóch co podałaś wolę numer 1!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podba mi się jej sukienka. Z tych dwóch co podałaś wolę numer 1!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko śiczne, jeszcze w moim ulubionym- czerwonym kolorze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak Ty to wszystko odnajdujesz, hihi. :P
    Miłego dnia!

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi ci o oryginalne ubrania Emmy to większość znajduję na coolspotters.com, bardzo fajna stronka z filmowymi ubraniami, można tam znaleźć ciuchy takich gwiazd jak Nina Dobrev czy Kristen Stewart.

      Usuń
  10. prześliczna jest ta stylizacja... a Emma w tej sukience wygląda cudownie ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Sukienka jest piękna, trafiłam tutaj bo chciałam ją znaleźć. Gdyby nie Twój blog to nie wiedziałabym, kto ją zaprojektował. Zastanawiam się czy mogłabym ją znaleźć w jakiś sklepie internetowym, bo na stronie samej projektantki chyba raczej nie. Jak myślisz? Pewnie nie będzie mnie stać, ale warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na coolspotters.com wyszukując Emmę Watson bądź Hermionę powinnaś znaleźć tę sukienkę. Poniżej powinny być komentarze i może nawet linki do sklepów internetowych gdzie można ją kupić. Wydaje mi się, że kosztuje około 1500 dolarów... ;)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź i .. cenę. :p

      Usuń
  12. Piękna sukienka <3
    Bardzo podobają mi się też kolczyki z napisem love. Są naprawdę super ;D

    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sukienka i te kolczyki ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne sukienki a te kolczyki ... boskie
    zapraszam iza-izuu.blogspot.com zostaw po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweetaśne sukienki a te kolczyki mmm
    MARZENIE
    zapraszam do mnie:

    pisane-olowkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to pierwszy blog który widzę o Hermionie. Musze przyznać, że na prawdę zachwycił mnie jego wygląd jak i treść ;D
    Moim zdaniem sukienka 2. Jest ona bardziej w moim guście i bardziej podobna do tej filmowej. Buty natomiast 1. :D

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nr.1. Nie widziałam jeszcze blogu o Hermionie. Cóż mogę napisać? Chyba tylko, że będe tu starała się często wpadać(tak, wiem że pisze to na wszystkich blogach ale to prawda) i fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka Hermiony i zamszowe szpilki cudeńka *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Good reѕpond in гeturn off this quеstion
    ωith real arguments and explаining alll concerning that.


    Here іѕ my ρage - pūķіѕ - bāгos - ,

    OdpowiedzUsuń
  20. Można jeszcze gdzieś kupić tą sukienkę Hermiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szukałam jej przez dłuższy czas ale jedyne ślady jakie znalazłam to właśnie strona coolspotters.com, na której dowiedziałam się jak nazywał się ten model. Byłam na stronie tej firmy, która ją zaprojektowała, ale nawet w archiwalnych zdjęciach kolekcji nie mogłam jej znaleźć. Raczej na pewno nie jest do kupienia, ale możesz odwiedzać stronę coolspotters.com i czytać komentarze użytkowników. Dzielą się oni swoimi poszukiwaniami - w taki sposób znalazłam stronę firmy, która nadal sprzedaje rękawiczki Hermiony z "Insygniów Śmierci cz.1". Jeśli kiedyś coś znajdziesz, proszę o kontakt.
      Pozdrawiam!

      Usuń