Informacje


poniedziałek, 2 września 2013

#7 In memoriam

Cześć, jak tam rozpoczęcie roku szkolnego? Ja tym razem idę do nowej szkoły, trochę przeraża mnie ta sytuacja, trudno będzie mi się znowu odnaleźć... Od jutra prawdopodobnie ruszamy pełną parą, gdyż mam 9 lekcji (!), a w środę sprawdzian z angielskiego mający na celu przydzielenie nas do grup językowych. Oczywiście nie wspominam już o nowych ludziach. Dla mnie to wielki problem zapoznać się z kimś nowym, nie lubię zmian. Mam nadzieję, że jednak nie będzie aż tak źle i jakoś sobie poradzę. Muszę.

Ale żeby Was nie zanudzać moimi problemami, przejdę do tematu Hermiony i jej stylizacji, którą dzisiaj chcę przedstawić. Bardzo dziękuję, że było tak dużo komentarzy, pomogło mi to w wyborze stroju, który zaraz zaprezentuję. Wygrał zestaw trzeci i według mnie najlepszy na ten okres - robi się zimno, więc trzeba się już powoli ubierać w płaszcze i takie tam inne ciepłe rzeczy ;)


 Mam nadzieję, że wszyscy oglądali "Harry'ego Pottera i Insygnia Śmierci cz. 1" na TVN w piątek :) Jeśli tak, to pewnie dobrze pamiętacie tę scenę. Jest to scena, w której Hermiona rzuca zaklęcie zapomnienia na swoich rodziców, aby uchronić ich przed niebezpieczeństwem.


Strój Hermiony to szara rozpinana bluzka, różowy sweterek oraz spodnie w kolorze brązowym. Dodatkowo, w kolejnych, scenach widzimy ją ubraną w szary płaszcz.
Propozycja z mojej szafy to bluzka z długim rękawem rozpinana u góry H&M, która kosztuje około 20zł, sweterek (był przedstawiony już w notce "Siedmiu Potterów") zakupiony w Bershce i spodnie, wielokrotnie pokazywane w innych postach, również z Bershki.
Proszę, wybaczcie mi te wygniecione rzeczy, ja tak bardzo nie lubię prasować... :3


Poniżej drugi zestaw, tym razem z płaszczem, który kupiłam w Housie na wyprzedaży. Zapłaciłam za niego mniej więcej 50zł. Jest bardzo fajny gatunkowo, zapinany na sześć guzików. W miarę ciepły, ale nie oczekujmy od takiej kurtki cudów ;)



Jeśli chodzi o dodatki, to można dorzucić te, które znalazłam na stronie Stradivariusa: baleriny (69.90zł) i torebkę (44.90zł). Torebka występuje w trzech kolorach: brązowym, czarnym i tym poniżej (fiolet? granat?).


Jeśli chodzi o stylizację, to by było na tyle.
Na prośbę Basi z komentarza, podaję linki do soundtracków z mojej strony. Ponieważ jest ich dużo, podaję 3 zbiory muzyki z danych filmów. Jeśli będziesz chciała znaleźć te odpowiednie, po prostu po prawej stronie możesz wybrać ten, który cię interesuje :)
1. Zakon Feniksa - 02 i 05
https://www.youtube.com/watch?v=Zf2qX3YrvJQ&list=PLE3D11C5190F75FBE
2. Książę Półkrwi -  08, 10, 12 i 27
https://www.youtube.com/watch?v=Tf8avbANHYE&list=PL02E88DBE99654ABE
3, Insygnia Śmierci part 1 - Obliviate
https://www.youtube.com/watch?v=7RkRlgYGdbY&list=PL1E79E69FB19E32D8
4. Insygnia Śmierci part 2 - 1, 17 i 15
https://www.youtube.com/watch?v=sfU_sC7m2cA&list=PL00AC86199673048B
5. Kamień Filozoficzny - Leaving Hogwarts
https://www.youtube.com/watch?v=MYIh-OmRGmU

W następnej notce postaram się odświeżyć starszy post. Wydaje mi się, że z biegiem czasu będę coraz częściej wracać do przedstawionych już stylizacji i dopracowywać je.
Jak na razie życzę miłego powrotu do szkoły, trzymajcie się :)

15 komentarzy:

  1. Też idę do nowej szkoły, jednak znajomych mam tych samych, no prawie... w każdym bądź razie dużo osób znam ;) Jutro akurat mam 6 lekcji, ale znam ten ból siedzenia w szkole do 16.00-17.00, ponieważ mam codziennie świetlicę ^.-
    Kolejna bardzo ładna stylizacja Hermiony. Doskonale ją pamiętam, ponieważ oglądałam w piątek Pottera ;)

    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhhuu,tobie szkoła też doskwiera? xD
    Ja na powitanie mam 7 lekcji c; Stylizacja boska,jak zwykle<3
    Dobrze ją pamiętam,bo "Insygnia Śmierci" z Gazety Wyborczej ma się na DVD i ogląda bardzo często xD W piątek też oglądałam,ale nie od początku xD Myślałam,że 7 cześci nigdy nie wyemitują w TVN,no ale człowiek nie jest nieomylny.Dosyć gadaniny xD
    Pisz następną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!
    Taki duuuży rumieniec na twarzy :3
    Stylizacja jak zwykle super-bluzka i ten świetny sweterek są kropka w kropkę ;)
    Wierzę w ciebie i dasz sobie radę! :)
    I nie mogę się doczekać kolejnej notki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest boska nie powiem :) Ja teraz poszłam do pierwszej gim ;-; http://pastelowykolorzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja nie do pierwszej gimnazjum, tylko liceum ;)

      Usuń
  5. Ja w ogóle,jestem typem samotnika + jestem nieśmiała,więc w nowej szkole,gdzie nikogo bym nie znała,to raczej bym nikogo nie znalazła.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)

    + Mogłabyś kliknąć w banner Voguec na moim blogu? Po prawej stronie jest jako pierwsze. Bardzo proszę.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny plaszczyk ;3 Zapraszam do mnie NOWY POST http://i-want-to-be-forever-free.blogspot.com/2013/09/im-sorry-i-had-to-c.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko. Ja też poszłam do nowej szkoły i też tak jak Ty nie lubię zmian, ale na początku zawsze tak jest, potem już się zaklimatyzujemy, jak to mówią i powinno być okej.
    Co do bloga:Wybrałaś dobre kolory, takiego bloga zawsze lepiej się czyta, fajnie, że dodałaś muzykę. Ogólnie spoko.
    Pozdrawiam, zaobserwuje, bd się starała regularnie komentować Twoje posty i liczę na to samo. Moje komentarze bd jak najbardziej szczere, od Ciebie oczekuję tego samego : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, chyba powinnam jeszcze na wszelki wypadek zostawić link do swojego bloga, tak jakby co :D

    http://zycieityle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły ! :)
    Śliczny sweterek , bardzo mi się podoba :)
    A co do nowej szkoły .. przede mną jeszcze 2 i 3 klasa , ale już się martwię co to będzie . Boję się , że nikt mnie nie zaakceptuje . Ale nic ! Jakoś damy radę .

    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, jak zawsze:)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam: http://follower-of-fashion.blogspot.com/ Prosze o obserwowanie bloga i miłe komentarze.Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy bardzo ładne, ale czy nie lepiej ubierać się tak jak się czuje?
    Masz ładną, szczupłą sylwetkę, wykorzystaj to po swojemu :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnei http://smaczeknazycie.blogspot.com/2013/09/11-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog stworzyłam po to, żeby prezentować moje ciuchy, które przypominają Hermiony. Lubię jej styl i to właśnie jest mój styl. Dla zrozumienia - nie mam tylko tych ubrań, które widać na blogu ;) Jest to blog tylko o stylu Hermiony, więc nie ma sensu pokazywać tutaj innych ubrań.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Bardzo fajna stylizacja,świetnie udało ci się to wszystko dopasować, tak że wygląda prawie jak oryginał, a co do pogniecionych ciuchów to się nie przejmuj, ja też nie znoszę prasować. Życzę powodzenia w nowej szkole i weny na nowe stylizacje :))
    http://larryisrealbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń