Informacje


czwartek, 29 sierpnia 2013

Muzyka na blogu + nadchodzące pomysły

Witam serdecznie. Dzisiaj testuję muzykę na blogu. W tle leci kilka soundtracków z różnych filmów "Harry'ego Pottera". Wydaje mi się, że to dobry pomysł, ale najważniejsze, czy Wam się podoba. Dlatego bardzo bym chciała, abyście pisali w komentarzach czy pasuje Wam takie rozwiązanie.
Czekam na opinie!

Ale żeby nie zostawić notki pustej, chcę dać Wam propozycje. Niestety na kolejną stylizacje nie mam, wybaczcie, ani chęci, ani czasu. Za parę dni szkoła i nie dość, że nic mi się nie chce, to życie zmusza mnie do biegania za plecakiem, książkami i zeszytami. Irytujące...
Dzisiaj chcę przedstawić parę stylizacji Hermiony. Zadanie dla Was:  informujcie, które chcielibyście zobaczyć najwcześniej :)

1.
Strój Hermiony z filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi". Szczerze powiedziawszy nie kojarzę tej stylizacji z filmu, wydaje mi się, że była to tylko sesja. Gotowe ubranie mam przygotowane całkowicie w Przymierzalni H&M. Jeżeli nie wybierzecie tego stroju, będzie on idealny na awaryjny post (kiedy nie będę miała zbyt wiele czasu :)


2.
"Harry Potter i Insygnia Śmierci cz. 1". W roli głównej płaszcz naszej bohaterki, postaram się przedstawić kilka kompozycji ubrań związanych z tym płaszczem (Emma Watson występuje w nim kilkakrotnie w trakcie filmu). Będzie to tradycyjna notka, czyli ze zdjęciami moich ubrań.



3.
Kolejna stylizacja z "Insygniów Śmierci cz. 1", tym razem występująca na początku filmu. Będzie złożona z dwóch części: ubranie w domu i na dworze. Moje zdjęcia.


Czekam na opinie w sprawie muzyki i stylizacji.
Dodam jeszcze, że mój blog został już oceniony na stronie http://ocenialniamw.blogspot.com/, możecie sobie poczytać jeśli chcecie. Wypadłam bardzo dobrze, bardzo dziękuję oceniającej :)
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!

34 komentarze:

  1. Ciekawy blog, a muzyka na profilu to dobry pomysł, ja na każdym swoim blogu mam pasek muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam soundtracki z Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze dodałaś muzykę :) Lepiej wczuć się w ten klimat Harry'ego Pottera :3 Trzecia stylizacja wydaje Mi się najciekawsza :)
    Zapraszam do mnie http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lista znajduje się na dole, nie u góry :)
    Fajny blog, widzę że lubisz Hermione :)
    Mi się najbardziej podoba jej szary płaszcz :)
    Oficjalnie nie jestem fanką filmu/ani książek/ Harrego Pottera. Dlatego muzyka nie za bardzo do mnie przemawia. Jednkaże do tej tematyki jest odpowiednia, więc plus :)
    Pozdrawiam :)

    dotyk-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,tak, właśnie edytowałam posta. Zmieniałam kilka razy tą listę, dodawałam, sprawdzałam czy lepiej na górze, czy na dole i chyba pośpiesznie napisałam post ;)
      Dzięki za szczerą odpowiedź.

      Usuń
  5. liczyłaś na szczerą opinię,a więc.bardzo fajny blog,no i fajny pomysł z tą muzyką ; )) .No i te stylizacje Hermiony też w miarę spoko ; ) .Jutro jest na tvn o 20:00 -Harry Potter I Insygnia Śmierci cz.1. xD ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, czekam niecierpliwie, chociaż oglądałam n razy ;) Jednak zawsze się cieszę, kiedy puszczają Harry'ego w telewizji publicznej, chociaż te reklamy... o zgrozo ;)
      Dzięki za opinię.

      Usuń
  6. Emma Watson śliczne ma zdjęcia.Blog też super pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam HP:) Genialna obsada aktorska to jeden z z powodów, żeby przeczytać/obejrzeć choć jedną część;>
    A Pomysł z muzyką na bloga jest świetny:) Można się dzięki temu dobrze wczuć w klimat bloga;)
    PS co do komentarza powyżej jutro na TVN leci 2 cześć Insygni Śmierci:) Bo pamiętam, że oglądałam 2 tyg. temu 1;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, 2 tygodnie temu leciał Książę, na stronie TVN pisze, że pierwsza i to by się zgadzało. Może oglądałaś na internecie albo na dvd :)
      Myślę, że drugą puszczą dopiero za rok, bo teraz już wakacje się kończą.
      Dzięki za szczerą opinię.

      Usuń
  8. Uwielbiam HP :3
    Świetny blog i muzyka :)Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muzyka na blogu to bardzo dobry pomysł!
    Zapraszam do nas ;)
    http://insomniiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muzyka jest świetna :)
    Bardzo miło się przy niej czyta :)
    A co do stylizacji to druga :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. ;)
    Moim zdaniem stylizacja nr.1 najlepsza. ;)

    http://opisy-kosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także kocham soundtracki z HP *-*. Teraz się czuję tak.. fajnie, jak słucham sobie muzyczki i patrzę na Hermione. heheh. Cieszę się, że Twój blog został oceniony pozytywnie. Zaraz sobie ogarnę, co o Tobie napisali. :)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 jest najlepsza. Kocham Hp :* Fajny ten blog bede wpadac czesciej
    Zapraszam na mojego bloga. Bylo by milo gdybys pozostawila po sobie slad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog i muzyka pasująca
    Trzecia stylizacja najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe stylizacje, muzyka przyjemna. Super prowadzony blog. Szkoła.... nie chce mi sie... Pozdrawiam i zapraszam http://ciekawalektura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z tą muzyką :D Plus za wybór utworu, który świetnie pasuje :) Blog świetny, już cię obserwuję, zapraszam do mnie http://foreveryoungandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wchodzę na Twojego bloga kilka razy dziennie, żeby sprawdzić, czy przypadkiem nie dodałaś nowego posta :P
    Uwielbiam Twój blog :)
    Trzecią stylizację chciałabym zobaczyć najwcześniej ;3

    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak wielkie zaangażowanie, obiecuję, że w jak najbliższym czasie postaram się przedstawić jakąś stylizację :)

      Usuń
  18. Chciałabym zobaczyć trzecią stylizację. ^^ Jestem tu pierwszy raz, ale już mi się podoba.
    realistyczno-optymistycznie.blogspot.com nowo uruchomiony blog, zapraszam :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię hermionę/Emme + fajny blog! Pozdrawiam http://damorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham HP ! I uwielbiam Hermę <333 Super blog ! Już obserwuję i liczę na to samo :D

    Zapraszam :

    http://zuzoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za miły komentarz :) Zapraszam cię na czwarty rozdział, który już jutro :)
    Jeśli chodzi o twój blog, jest cudowny. Bardzo mi się podoba, fajnie piszesz, sama uwielbiam Hermionę i ogólnie Harry'ego Pottera :)
    Pozdrawiam cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta muzyka *o* pasuje idealnie ;3
    Fajnie jest spotkać na blogu osobe któa lubi co ty ;*
    super blog <3
    OBS . http://mankaa-witam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super muzyka, która pasuje do bloga. Ciekawe wpisy i tematy. Zapraszam też do mnie : http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry pomysł z muzyką, fajnie ty pasuje. Na pewno jeszcze tu zajrzę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tą muzyką!
    Będę zaglądać <3 Ciekawie piszesz, śliczny wygląd bloga ^^
    I mam nadzieję że będziesz też mnie częściej odwiedzać, będzie mi bardzo miło :)
    +obserwuje, liczę na rewanż ;d
    violetta689.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest już 4 rozdział, jeśli chcesz przeczytać to zapraszam :
    mademoisellemadeleine.blog.pl
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :) Bardzo fajny blog. Bardzo bym chciała zobaczyć tą stylizację z płaszczem. Szukam takiego od roku i nigdzie nie mogę znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) Bardzo fajny blog. Bardzo bym chciała zobaczyć tą stylizację z płaszczem. Szukam takiego od roku i nigdzie nie mogę znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Muza cudna *.*
    I stylizacja chyba nr 2 najlepsza :)
    I mam prośbę-czy mogłabyś(jeśli je masz) dodać linki do muzyki z bloga? Bo trudno jest ją znaleźć, przynajmniej mi zależy na tej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy blog :)
    a co do Emmy jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń