Informacje


czwartek, 22 sierpnia 2013

#5 Święta na Grimmauld Place

Cześć. Dzisiaj nie mam o czym Was informować, więc przejdę po prostu do przedstawienia kolejnej (już piątej) stylizacji. Jest to scena z "Zakonu Feniksa" rozgrywająca się na Grimmauld Place 12 podczas świąt Bożego Narodzenia. Może okazją trochę nie trafiłam (bo jest lato, nie zima ;), ale ten strój wcale nie jest ani świąteczny, ani zimowy. Zapraszam do czytania.


 Strój Hermiony to różowa bluzka z długim rękawem, na to założona koszula w kwiatki oraz brązowe spodnie. Wszystko jest, jak widać, wygodne aczkolwiek w miarę eleganckie. Można się tak ubrać do szkoły, na spacer... w sumie wszędzie ;)


Dzisiaj niestety nie przedstawię zdjęć całej stylizacji wykonanej przeze mnie, ale pokarzę Wam bluzkę w miarę podobną do tej, którą ma Hermiona.
Poniżej zdjęcie oryginału, czyli bluzka/koszula z Zary, niestety nie było jej w polskiej kolekcji.


Ja proponuję koszulę z Greenpointa (powyżej), na wyprzedaży za 25zł oraz bluzkę z długim rękawem (poniżej), również z Greenpointa i również za 25zł. Spodnie z Pull&Bear za 29.90zł.
Taka uwaga, koszula jest koloru ecru , niestety na zdjęciu wyszła jako biała ;)
Informacja dla Was: jest jeszcze koszula z takim samym wzorem, ale bez kołnierza, za to marszczeniem na rękawach i przy dekolcie. Niestety jej zakup mi się nie udał, gdyż nie było rozmiaru. Upolowałam jednak ten fason, tylko w małe niebieskie kwiatuszki. Mimo że Hermiona nie ma takiej bluzki, to kiedyś postaram się ją przedstawić, jak i inne stroje, które są w stylu naszej bohaterki, ale nie były pokazane w filmach.


Na koniec chciałabym jeszcze przedstawić bluzkę, którą można kupić za 20zł właśnie w Greenpoincie. Znalazłam ją na internecie i mam nadzieję, że będzie w sklepie w moim mieście. Jest bardzo podobna do tej, którą ma Hermiona w "Insygniach Śmierci". Albo druga propozycja z Pull&Bear, także przypominająca tę z filmu.


Jak uważacie? Która, według Was, bardziej przypomina bluzkę Emmy noszoną w filmie?

14 komentarzy:

  1. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award

    http://agu-aguu1.blogspot.com/2013/08/6-liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobną koszulę, ale niebieską :) Według mnie 1 bardziej podobna. Wgl świetny blog, mega pomysł :)
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://desenflamme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny styl i ciekawy pomysł ;D
    http://poczochrane-wlosy.blogspot.com/-zapraszamy do nas, zaobserwowałyśmy i liczymy na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem najbardziej podobna bluzka do tej, którą ma Hermiona w "Insygniach Śmierci" jest ta po prawej stronie. Kiedy się trochę podwinie rękawy, będzie wręcz PRAWIE taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bardziej przypomina ta po lewej bluzka, tylko jakby się zamieniła z prawą kolorami.. :D

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślę ;) Ale niestety nie ma rzeczy idealnych :)

      Usuń
  6. Bardziej ta lewej jest podobna a co do koszuli ta z prawej. Są prześliczne!

    welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza jest bardziej podobna :) Fajny blog, zdecydowanie muszę tu częściej wpadać !
    http://life-is-brutal-sweetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza.. tylko jakby się trochę kolor zmieniło to by do złudzenia ją przypominała...
    Zapraszam do mnie: http://flosspei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie pierwsza bluzka bardziej podobna :) Fajna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. No fajny zestaw całkiem, pierwsza bluzka fajniejsza ;d widać że jesteś fanką Harry'ego Pottera (:
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie ta z lewej!
    Widzę, że ten Greenpoint to fajny sklep ;) (nie byłam tam jeszcze-u mnie zasada to: H&M i Primark rządzą ;P)
    I wiedz że straaaasznie się cieszę, że posty są tak często! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Greenpoint to bardzo fajny sklep, jest tam wiele klasycznych rzeczy, które do wszystkiego pasują ;)
      Posty staram się pisać jak najczęściej, w roku sszkolnym trochę przystopuję, wiadomo, nauka.
      Dzięki za komentarze ;)

      Usuń
  12. Mogłabyś powiedzieć gdzie można dosyć tanio kupić torebkę, którą miała Hermiona w insygni śmerci. Tą co wszystko w niej chowała . Proszee bo bardzo mi zależy aby kupić podobną :)

    OdpowiedzUsuń