Informacje


niedziela, 25 sierpnia 2013

#6 Gwardia Dumbledore'a

Na początku chcę poinformować, że zgłosiłam się do oceny bloga na http://ocenialniamw.blogspot.com/. Z niecierpliwością czekam na werdykt ;)

Dzisiaj chciałabym wprowadzić innowację. Mówię o pewnej opcji w sieci na stronie H&M, a mianowicie opcji Przymierzalnia. Pewnie wielu z Was już zna tę opcję, ja również, ale dopiero teraz uświadomiłam sobie, że mogłabym ją stosować na moim blogu. Jest to bardziej poręczne niż pokazywanie zdjęć, gdyż nie zawsze jest tak, że mam cały komplet dokładnie jak z filmu. Czasami będę przedstawiać strój nie na podstawie tego co kupiłam, ale na podstawie tego, co znalazłam na stronach internetowych sklepów. H&M w tym przypadku okazał się strzałem w dziesiątkę i jeszcze nie raz skorzystam z opcji, jaką oferuje.Gdybym miała opisywać ubrania Hermiony zaglądając tylko do mojej szafy, pewnie skończyłabym blogować za parę tygodni. Ale nie bójcie się, posty ze zdjęciami nadal będą przedstawiane ;)

Chcę tylko dodać, że to NIE jest żadna reklama. Mój blog jest malutki i kto by chciał poparcia jakiejś dziewczyny opisującej styl ulubionej bohaterki... Jest to, według mnie, ułatwienie i dla Was, i dla mnie, nic poza tym.
A teraz pozwólcie, że wcielę plan w życie ;)



Chcę przedstawić strój Hermiony podczas pierwszego spotkania Gwardii Dumbledore'a w małej gospodzie. To scena z filmu "Harry Potter i Zakon Feniksa".
Jest zima, więc Hermiona ma na sobie gruby sweter w kolorze ecru ze wzorami, kurtkę, tzw. parkę, w kolorze khaki i brązowe spodnie.


Mi udało się, i to dość szybko, skompletować cały strój w H&M. Proponuję kurtkę w kolorze zielonym za niestety dość dużą kwotę 279zł. Do tego sweterek, z którego znalezienia jestem bardzo dumna, za 129.90zł (oj, drogi, ale za to jaki piękny...). Spodnie 59.90zł, różne kolory. Dorzuciłam od siebie buty, trampki za 100zł.



Uważam, że jest to, jak dotąd, najbardziej udana ze wszystkich stylizacji. Oczywiście jest to tylko moje zdanie, teraz czas na Was - informujcie mnie o wszystkich Waszych zastrzeżeniach. Bardzo zależy mi na waszych opiniach, przede wszystkim co do nowego pomysłu, ale także w kwestii stylizacji. Czekam też na propozycje nie tylko jaki strój przedstawić, ale również co mogę zmienić na blogu. Możecie także podrzucać linki do ubrań, które według Was są podobne do tych "Hermionowych". Na pewno je przedstawię w kolejnych postach.
 Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

24 komentarze:

  1. *_* super blog ;p
    zapraszam za kazdą obserwacje i komentarz staram sie odwzajemnić ;) wiktoriaaz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląd bloga. *.*

    Za każdą PRAWDZIWĄ obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) baardzo mi się podoba.

    http://zielonooka-wariatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejcia fajny miałaś pomysł z tymi stylizacjami :P
    Ja ogólnie jak oglądałam Harrego Pottera to nie zwracałam zbytnio uwagi na Hermione... no ale nie powiem bo świetny blog ;))

    mojblogija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te kurtki *.* Fajny pomysł z tymi stylizacjami :)
    Zapraszam do mnie http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż. http://small-world-julie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Hermionę Granger! Ma świetny styl. Stylizacja bardzo udana, i jak najbardziej modna. Sama bym sobie taką sprawiła, gdyby nie te odrażające ceny H&M'u. :/
    Ale zawsze można znaleźć podobne ubrania w mniej znanych sklepach :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże <3 Jak piękne stylizacja :) Heh nigdy nie przyglądałam się zbytnio jak ona jest ubrana w filmie :) Ale teraz dzięki tobie to zauważyła :D
    po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka wymiata. Naprawdę! Wiesz.. ja nie wiedziałam o tej opcji! XDDDDDDDDD
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie ją sprawdzić, bo to bardzo fajna rzecz i można się trochę pobawić ;)

      Usuń
  11. Świetna stylizacji i ogólnie blog - super! Ten sweterek jest cudowny, a kurtka, brak słów, muszę je mieć!
    Pozdrawiam!
    http://alldaysaremagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, a stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : martynaandkarolina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis ;p

    Obserwujemy ?

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że dajesz też stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o, fajny blog. przypadkiem trafiłam, będę zaglądać :)
    www.les-aromat.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog bardzo mi się podoba:) Będę częściej zaglądała.

    zaobserwujesz mojego bloga to ja zabserwuje twojego :)
    Pupilkioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Allani nie słyszałam, bardzo dziękuję za pomysł, na pewno wypróbuję.
      Co do stylizacji, mam jeszcze kilka ciuchów w zanadrzu, także nie kończę pomysłów z mojej szafy. Jest wiele ubrań Hermiony, dlatego nie będę korzystać tylko z moich rzeczy, pewnie rozumiesz ;)
      Dzięki za szczerą opinie

      Usuń
  18. Genialny pomysł na bloga! Naprawdę! Od razu dodaje do obserwowanych.
    Pomysł z przymierzalnią jak najbardziej trafiony ;) Sama często z niej korzystam gdy mi się nudzi ;)
    Zapraszam na takbardzoblog.blogspot.com może też zaobserwujesz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Heej, zostałaś nominowana do The Versatile Blogger :)
    Szczegóły http://agu-aguu1.blogspot.com/2013/08/10-versatile-blogger-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  20. hejka dzięki za koma! ciekawy styl! będę zaglądać i obserwuje autorka bloga http://sylwia-syllwa.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń